O nás
O nás
OBSAH INSPIRACE
→ Přihlášení do encyklopedie
iTutorial
11. 12. 2024
Učebnice
UKÁZKY
Slovník
REFERENCE
Obsah
Slovník ukázky →
Tištěná produkce
Bigboard
je osvětlený reklamní nosič větších rozměrů
bigboardy jsou umístěné na dobře viditelných strategických místech na hlavních tazích silnic a dálnic
formát venkovního nosiče o rozměrech 9,6 x 3,6 m
Billboard
základním a nejběžnějším typ venkovní reklamy
reklamní plocha by měla splňovat hlavní požadavek – aby billboard vidělo co nejvíce lidí
umístění na veřejných místech, poblíž komunikací lze je umístit i přímo na budovy
součástí jsou
slogany
doprovázeny obrazovými prvky
billboard se polepuje potištěnými papírovými pásy, nebo potištěnou samolepící fólií
standardně se vyrábí v několika formátech; základní velikost
5,1 x 2,4 m označovaný euroformát
při reklamní kampani je potřeba mít zajištěnou včasnou rezervaci ploch
Double bigboard
dvojnásobně velký formát bigboardu – jde o tzv. double bigboard – dva panely 9,6 x 3,6m
Vizitka
Slovník ukázky
Anatomie světla a barvy
RGB
litografie
typografie
Photoshop
vizuální styl
layout
Korektní data
Ofset
Dokončující zpracování
Tištěná produkce
1|←
←
strana
→
→|12